بازی The Evil Within 2 بر داستان سرایی متمرکز خواهد بود

0

بنابر مصاحبه جدیدی که «شینجی میکامی» (Shinji Mikami)، کارگردان بازی The Evil Within 2، با مجله فامیتسو انجام داده در این شماره تاکید ویژه‌ای بر داستان و آزادی عمل در بازی وجود دارد. با اول دیالوگ همراه باشید.

بازی ترسناک The Evil Within 2 به کارگردانی «شینجی میکامی»، خالق رزیدنت ایول (Resident Evil)، در مجموع بازی خوبی بود اما بسیاری از ویژگی‌های بازی می‌توانستند بهتر به کار گرفته شوند. اما حالا به نظر می‌رسد تیم سازنده بازی از اشتباه‌هایش در شماره قبل درس گرفته است و بازی به عنوان یکی از شاخص ترین عناوین ترسناک جهت انتشار در اواخر سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است.

میکامی و کارگردان بازی آقای «جان یوهاناس» (John Johanas) در مصاحبه با فامیتسو در مورد جذاب‌تر کردن تجربه بازی توضیح داده‌اند و هنگام صحبت در مورد گیم‌پلی تایید کردند که بازیکنان در تمام کردن هر چپتر آزادی عمل بیشتری خواهند داشت و پیشروی بصورت مخفی کاری یا مبارزه اجباری نخواهد بود.

طبق گفته‌های میکامی و یوهاناس، تمرکز اصلی بازی بر روی داستان‌سرایی خواهد بود. هدف تیم سازنده تنها ساخت بازی ترسناک‌تر از شماره قبل نبوده و در واقع می‌خواهند بهترین داستان برای پس زمینه‌ای که از شماره اول ایجاد کرده بودند، خلق کنند. همچنین اشاره شد که نیمه دوم داستان درگیر کننده خواهد بود و به همین دلیل به بازیکنان پیشنهاد می‌دهند که از انجام بازی به خاطر سختی صرف نظر نکنند. در مورد بحث درباره درجه سختی بازی نیز تایید شده که درجه سختی Casual، Survival و Nightmare از همان ابتدای بازی در دسترس خواهند بود.

بازی Evil Within 2 اکتبر امسال برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 (Playstation 4)، کامپیوترهای شخصی (PC) و ایکس باکس وان (Xbox One) منتشر خواهد شد.

 

منبع: Wccftech

۰ پاسخ

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

دو × دو =

با ما در ارتباط باشید

ما الان در دسترس نیستیم. اما شما می‌توانید ایمیلی برای ما ارسال کنید تا ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار کنیم.

در حال فرستادن

© کپی رایت - کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه اول دیالوگ است

با مشخصات خودتان وارد شوید

یا    

مشخصات خود را فراموش کرده‌اید؟

ایجاد حساب کاربری