جزئیات نسخه Xbox One X بازی Assassin’s Creed Origins مشخص شد

Assassin’s Creed Origins 2
0

«یوبی سافت» (Ubisoft)، جزئیات نسخه «ایکس باکس وان ایکس» (Xbox One X) بازی «اساسینز کرید اوریجنز» (Assassin’s Creed Origins) را اعلام کرد. با اول دیالوگ همراه باشید.

شرکت یوبی سافت، در وبسایت مطبوعاتی خود «پرسش و پاسخ» (Q&A) بازی Assassin’s Creed Origins را منتشر کرده که در آن، به بخش‌هایی از بازی که در نسخه Xbox One X بهبود یافته و همچنین به تجربه تیم سازنده با Xbox One X اشاره می‌کند. بخشی از این پرسش و پاسخ را می‌توانید در ادامه بخوانید:

Assassin’s Creed Origins، چطور از قدرت Xbox One X استفاده می کند؟

Assassin’s Creed Origins، به لحاظ بصری بر روی تمامی پلتفرم‌ها خیره کننده است، اما به لطف «اسکورپیو انجین» (Scorpio Engine) [یا تراشه مرکزی کنسول]، Xbox One X به بازیکنان ما اجازه می‌دهد تا زیباترین نسخه بازی را، با تمام جزئیات خیره کننده، چشم اندازهای زیبا و شهر های فوق العاده مصر در [رزلوشن‌های] 1080P و 4K تجربه کنند.

«اسکورپیو انجین» Xbox One X، به موتور بازی ما قدرت بیان خود را می‌دهد و بازی را با سایه‌های بهبود یافته، «عمق دید» (Draw Distances) و بافت‌هایی با جزئیات بیشتر رندر می‌کند تا شکوه مصر باستان را برجسته جلوه دهد؛ و شما همه‌ی این‌ها را با HDR تجربه می‌کنید!

Assassin’s Creed Origin، از «اسکورپیو انجین» استفاده می‌کند تا بازی را در رزولوشن 4K رندر کند. 4K، این اجازه را می‌دهد تا کار تیم ما بیشتر برجسته شود، همانطور که ما قادر به نمایش جزئیات بیشتر و بافت‌هایی که طراحی کرده‌ایم، هستیم. برای بازیکنان بدون تلویزیون 4K نیز این حقیقت که بازی در رزولوشن 4K رندر می‌شود کمک خواهد کرد تا کیفیت بالاتری را در صفحه نمایش‌های 1080P تجربه کنند.

با قابلیت صوتی «دالبی اتمموس» (Dolby Atmos)، بازیکنان احساس خواهند کرد که برای تجربه همه جانبه در مرکز مصر باستان قرار دارند، بازیکنان جزئیاتی مثل صدای پرنده‌های در حال پرواز را، با جزئیات بیشتر و کیفیت بالاتر خواهند شنید.

با HDR، آسمان‌ها با ده‌ها تغییر ظریف رنگ آبی، از هر زمان دیگری واقعی تر بنظر می‌رسند؛ غروب خورشید تماشایی است و مشعل و افکت‌های آتش، پرجنب و جوش‌تر و زیبا‌تر خواهند بود. سایه‌ها از «فضای ذخیره‌سازی» یا Texture Buffers بیشتری استفاده می‌کنند تا واضح‌تر و با جزئیات‌تر از تمام کنسول‌های دیگر باشند.

عناصر Draw Distance مثل علف‌ها، گیاهان و سنگریزه‌ها؛ در فاصله دو برابر نسخه Xbox One می‌اشند و بخاطر حافظه بیشتر و CPU قوی‌تر Xbox One X، بازی مدل ساختمان‌ها، گیاهان و سنگ‌ها را با کیفیت بالاتر در فاصله بیشتری نشان می‌دهد. مثل محیط‌های انبوه شهر‌های بزرگ «اسکندریه» (Alexandria)  و «ممفیس» (Memphis)؛ به لطف حافظه بیشتر Xbox One X، بازی اجازه انتقال سریع از «سنو» (Senu) یا عقاب بایک به «بایک» (Bayek) را می‌دهد. دنیای اطراف سنو و بایک به طور مرتب در حافظه بارگذاری می‌شوند؛ در نتیجه زمانی که بازیکنان از سنو به بایک سوئیچ می‌کند؛ این تغییر، سریع‌تر احساس می‌شود.

ساخت Assassin’s Creed Origins برای Xbox One X چطور بود؟

به عنوان سازنده، ما در مورد Xbox One X و فرصت‌هایی که [به ما] ارائه می‌دهد، هیجان زده هستیم؛ بطوریکه به ما توانایی بیشتری برای نشان دادن دورنمایی خلاقانه در بازی‌هایی که خلق می‌کنیم، می‌دهد. نسخه بهبود یافته Assassin’s Creed Origins برای Xbox One X، به ما اجازه خواهد داد تا جزییات بیشتری که تیم سازنده خلق کرده است را نشان بدهیم تا بازیکنان را در تجربه خیره کننده بصری مصر باستان غرق کنیم.

Assassin’s Creed Origins، قرار است تا در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ ( ۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، «پلی استیشن 4» (Playstation 4) و«پی سی» (PC) عرضه شود.

 

منبع: Wccftech

۰ پاسخ

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

5 × دو =

با ما در ارتباط باشید

ما الان در دسترس نیستیم. اما شما می‌توانید ایمیلی برای ما ارسال کنید تا ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار کنیم.

در حال فرستادن

© کپی رایت - کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه اول دیالوگ است

با مشخصات خودتان وارد شوید

یا    

مشخصات خود را فراموش کرده‌اید؟

ایجاد حساب کاربری