بازی های ژاپنی بیشتری برای Xbox One در راه است

0

«ارون گرینبرگ» (Aaron Greenberg)، مدیریت عمومی بازاریابی «ایکس باکس» (Xbox)، قول عرضه بازی‌های ژاپنی بیشتری برای «ایکس باکس وان» (Xbox One) را داده است. با اول دیالوگ همراه باشید.

اخیرا «مایکروسافت» (Microsoft) و سازندگان «ترد پارتی» (Third Party)، چندین عنوان ژاپنی را برای Xbox One تأیید کردند که بخشی از آن، نتیجه سفر اخیر «فیل اسپنسر» (Phil Spencer) ریاست بخش Xbox، به ژاپن بود که او در این سفر با سازندگان و ناشران محلی دیدار کرد. طرفداران Xbox می‌توانند انتظار عناوینی مثل «کد وین» (Code Vein) و «داینستی واریور 9» (9 Dynasty Warriors) را داشته باشند و همینطور برای اولین بار فرنچایز «سورد آرت انلاین» (the Sword Art Online) را با بازی «سورد آرت انلاین: فیتال بولت» (Sword Art Online: Fatal Bullet) تجربه کنند.

در اولین ماه‌ها پس از عرضه «ایکس باکس 360» (Xbox 360)، مایکروسافت با عناوین انحصاری ژاپنی نظیر «تیلز اف وسپریا» (Tales of Vesperia) و «لاست اودیسه» (Lost Odyssey) باعث ترغیب بسیاری شد که متاسفانه این روند چندان ادامه نیافت. در نمایشگاه «گیمزکام 2017» (Gamescom 2017)، وبسایت «دوال‌شاکرز» (DualShockers) گفتگویی با ارون گرینبرگ در مورد تعهد مایکروسافت به عناوین ژاپنی داشته است.

گرینبرگ در این مصاحبه اشاره کرد که مایکروسافت همیشه احترام زیادی برای سازندگان ژاپنی قائل بوده و با آن‌ها بر روی چندین پروژه داخلی و ترد پارتی کار کرده است. او همچنین گفته است که فیل اسپنسر اهمیت زیادی به سازندگان ژاپنی می‌دهد و کار کردن با آن‌ها یکی از علایق شخصی او می‌باشد و با سفر‌های مرتب به ژاپن برای دیدار با آن‌ها، این موضوع را اثبات کرده است. بر اساس گفته‌های گرینبرگ، ما باید انتظار بازی‌های ژاپنی بیشتری برای Xbox One را داشته باشیم و مایکروسافت تا جای ممکن با سازندگان ژاپنی کار خواهد کرد.

او همچنین اشاره کرد که سازندگان ژاپنی همیشه میان اولین افرادی بوده‌‌اند که تکنولوژی‌های جدید را آزمایش و خودشان را با آن وقف می‌دهند. مایکروسافت در خصوص «ایکس باکس وان ایکس» (Xbox One X) با سازندگان محلی کار کرده و چیزهای خوبی را از آن‌ها شنیده است. مایکروسافت تا زمان مناسب، برای تأیید بازی‌های بیشتر صبر خواهد کرد، اما این هم برای مایکروسافت و هم برای فیل اسپسنر مهم است و آن‌ها اطلاع دارند که این مسئله برای طرفداران هم اهمیت دارد.

DualSHOCKERS همینطور در مورد تمدید علامت تجاری «اسکیل‌باند» (Scalebound) و برنامه احتمالی مایکروسافت برای این بازی سوال کرد. گرینبرگ با توضیح این که ساخت بازی لغو شده و این واقعیت مسئله است، این شایعه را تکذیب کرد. گرینبرگ احترام زیادی برای «هیدکی کامیا» (Hideki Kamiya) کارگردان Scalebound قائل است و او احساس می‌کند که همه در مایکروسافت، به همکاری با «پلاتینیوم گیمز» (PlatinumGames) و رویکرد خلاقه Scalebound اعتقاد داشتند. با این حال بعضی مواقع شما اجزاء مختلف را کنار هم می‌گذارید و بنا به دلایلی اتفاقات آن طور که دوست دارید درست پیش نمی‌روند. این برای پروژه‌های فیلم، موسیقی و هر پروژه خلاقانه‌‌‎ای دیگری مثل بازی‌های ویدویی اتفاق می‌افتد.

نظر شما در مورد عرضه عناوین ژاپنی بیشتر برای Xbox One چیست؟

 

منبع: DualSHOCKERS

۰ پاسخ

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

8 + پانزده =

با ما در ارتباط باشید

ما الان در دسترس نیستیم. اما شما می‌توانید ایمیلی برای ما ارسال کنید تا ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار کنیم.

در حال فرستادن

© کپی رایت - کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه اول دیالوگ است

با مشخصات خودتان وارد شوید

یا    

مشخصات خود را فراموش کرده‌اید؟

ایجاد حساب کاربری