مایکروسافت: PlayerUnknown’s Battlegrounds می تواند با ایکس باکس موفق تر باشد

playerunknown_battlegrounds_xbox_one_x
0

به گفته «مایک ایبارا» (Mike Ybarra)، مدیر «مایکروسافت» (Microsoft)، همکاری سازندگان بازی‌هایی مستقل مانند PUBG و Minecraft با «ایکس باکس» (Xbox) به موفقیت آنها کمک کرده است. با اول دیالوگ همراه باشید.

موفقیت بی چون و چرای امسال PlayerUnknown’s Battlegrounds به زودی به صورت یک پورت کامل برای «ایکس باکس وان» (Xbox One) عرضه خواهد شد. «مایک ایبارا»، معاون ارشد بخش گیمینگ ویندوز و ایکس باکس، در مصاحبه با وب سایت VG247 گفته است که مایکروسافت با در اختیار قرار دادن تمام منابع خود می‌تواند به موفقیت بیشتر این بازی کمک کند.

تا این لحظه از سال ۲۰۱۷ بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، که تا کنون فقط برای «کامپیوترهای شخصی» (PC) عرضه شده، بزرگترین بازی عرضه شده روی یک پلتفرم به حساب می‌آید. این بازی حتی رکورد تعداد بازیکنان همزمان بازی «دوتا 2» (Dota 2) روی «استیم» (Steam) را هم پشت سر گذاشته است. ایبارا در این خصوص گفته است:

من فکر می‌کنم که بازیسازان پیش ما می‌آیند تا کمک کنیم بازی‌هایشان را به موفقیت برسانند. بنابراین بازی‌هایی مانند PUBG و بسیاری از بازی‌های دیگر که ما اعلام می‌کنیم قصد انتشارشان را داریم از تبلیغات بهره‌مند می‌شوند، با بخش بزرگی از تیم ما ارتباط برقرار می‌کنند (گروه تکنولوژی‌های پیشرفته یا Advanced Technology Group). همین تیم با استودیوی «بلوهول» (Bluehole) برای بهینه کردن PUBG همکاری می‌کند تا هر چه سریعتر این بازی را برای ایکس باکس عرضه کنند.

قرار است که PUBG پیش از اتمام سال ۲۰۱۷ در قالب برنامه Xbox Game Preview برای ایکس باکس وان عرضه شود. از نظر ایبارا ایکس باکس وان و «ویندوز» (Windows) به عنوان یک پلتفرم می‌توانند به سازنده‌ها کمک کنند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشند و او در این ارتباط به «ماینکرفت» (Minecraft) به عنوان یک همکاری موفق بین سازندگان اصلی و یک ناشر با منابع فراوان اشاره کرده است:

من فکر می‌کنم که ما در ایکس باکس همواره پلتفرمی بوده‌ایم که سازندگان را قادر می‌ساخت موفق باشند. هنگامی که کسی پیش ما می‌آید و از ما می‌پرسد که «چگونه می‌توانیم با همدیگر همکاری داشته باشیم؟» نظر ما نسبت به تمام ایده‌ها مثبت است.

او در ادامه گفت:

اکثر این موارد، اگر نخواهم بگویم تمام آنها، دقیقاً به همین صورت هستند؛ یک بازیساز که یک اثر موفق در دستانش دارد. برخی اوقات آنها حتی خودشان هم نمی‌دانند [که یک بازی موفق دارند برای مثال]، به ماینکرفت نگاه کنید. «ناچ» (Notch) این بازی را عرضه کرد و به تعطیلات رفت، او فکر می‌کرد که بعد از آن باید برگردد و در یک فست فود کار کند … اما او هرگز دیگر کاری نکرد.

ما می‌خواهیم با آنها کار کنیم و آنها را تا جایی که امکانش باشد موفق کنیم. 

نظر شما در خصوص PUBG و موفقیت بیشتر آن با ایکس باکس چیست؟

 

منبع: VG247

۰ پاسخ

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

دو × 5 =

با ما در ارتباط باشید

ما الان در دسترس نیستیم. اما شما می‌توانید ایمیلی برای ما ارسال کنید تا ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار کنیم.

در حال فرستادن

© کپی رایت - کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه اول دیالوگ است

با مشخصات خودتان وارد شوید

یا    

مشخصات خود را فراموش کرده‌اید؟

ایجاد حساب کاربری