مدیر روابط عمومی Bethesda بازی Horizon: Zero Dawn را تحسین کرد

Horizon: Zero Dawn
0

پیت هاینز (Pete Hines) مدیر روابط عمومی بتسدا (Bethesda) درباره Horizon: Zero Dawn، بازی اخیر استودیو گوریلاگیمز (Guerrilla Games)، اظهار نظر مثبتی کرده است. با اول دیالوگ همراه باشید.

پیت هاینز اغلب سعی دارد طرفداران سری الدر اسکرولز (Elder Scrolls) را که دائماً در خصوص ششمین بازی اصلی این سری می‌پرسند متفرق سازد. سال گذشته پیت هاینز درباره بتسدا سافت ورک (Bethesda Softworks) اظهار داشت که استودیو نمی‌خواهد الزاماً به صورت دائمی به ساخت فالوت (Fallout) و الدر اسکرولز (Elder Scrolls) بپردازد.

وی اخیرا نیز که با وب سایت گیمزرادر (GamesRadar) مصاحبه‌ای داشت و در همین رابطه اظهار نظریکرده است. او در این گفتگو به استودیوهایی که توانسته‌اند به طرز موفقی بازی‌های جدیدی بجز IPهایی که با آنها شناخته می‌شدند اشاره کرد. او در این گفتگو به بازی‌های The Last of Us استودیوی تی‌داگ (Naughty Dog) و هوریزون زیرو داون (Horizon: Zero Dawn) استودیوی گوریلاگیمز (Guerrilla Games) اشاره کرد و گفت که بازی دوم احتمالاً بازی سال وی خواهد شد.

وی بیان داشت:

پیش از E3 2015 نزد تاد هاوارد (Todd Howard) رفتم و به وی گفتم: بسیاری از طرفداران درباره Elder Scrolls 6 می‌پرسند تو باید به من کمک کنی تا بتوانم نزد آنها بروم و بگویم که مسیر پیش روی استودیو چیست و Elder Scrolls 6 چه زمانی عرضه خواهد شد تا بتوانم انتظارات آنها را مدیریت کنم.

تیم‌های توسعه تنها یک ربات نیستند که به وظایف خود بپردازند و عملکرد دیگری نداشته باشند. آنها باید عملکرد خلاقانه داشته و با یک ایده جدید به سمت توسعه بازی‌ها بروند. من فکر می‌کنم بسیاری از توسعه دهندگان چنین عملکردی دارند و این کار را انجام می‌دهند. اگر ما توسعه دهندگانی را نداشتیم که از این چرخه خارج شوند شما عناوینی چون Horizon: Zero Dawn را مشاهده نمی‌کردید. برای مثال این بازی چقدر باور نکردنی است؟

اگر گوریلا گیمز تنها بازی‌هایی می‌ساخت که از قبل بواسطه آنها شناخته شده بود، شما هرگز این بازی را نمی‌دیدید. چرا شما باید فکر کنید که سازندگان [کیلزون] به دنبال ساخت یک بازی در آینده اما با ربات‌هایی الهام گرفته شده از موجودات کهن (دایناسورها) بروند. این بازی احتمالاً بازی سال من است و اگر آنها از انجام کاری که از پیش مشغول انجامش بودند (ساخت Killzone) دست نمی‌کشیدند، شما هرگز این بازی را نمی‌دیدید. من فکر می‌کنم که این موضوع در مورد بسیاری از استودیوها صدق می‌کند، درست است؟ اگر ناتی داگ صرفاً به ساخت بازی‌های آنچارتد (Uncharted) ادامه می‌داد The Last of Us نیز وجود نداشت.

Horizon: Zero Dawn بسیار تحسین شد و فروش بسیار خوبی هم داشت. بر اساس اعلام گوریلاگیمز اولین بسته الحاقی داستانی بازی با عنوان The Frozen Wilds در ۷ نوامبر (۱۶ آبان) منتشر می‌شود.

 

منبع: Wccftech

۰ پاسخ

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

پنج × 1 =

با ما در ارتباط باشید

ما الان در دسترس نیستیم. اما شما می‌توانید ایمیلی برای ما ارسال کنید تا ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار کنیم.

در حال فرستادن

© کپی رایت - کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه اول دیالوگ است

با مشخصات خودتان وارد شوید

یا    

مشخصات خود را فراموش کرده‌اید؟

ایجاد حساب کاربری